תקציב בניית בית פרטי

חלום הבית הפרטי חייב להיות מותאם ליכולות הכלכליות העומדות לרשותכם ולמסגרת התקציב המתוכנן
לצורך בניית החלום הפרטי שלכם. אם גם אתם עומדים לקראת בנייתו של בית פרטי, זה הזמן להיערך בהתאם!

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







תקציב בניית בית פרטי תקציב בניית בית פרטי

 

לאחר שרכשתם את הקרקע בעלות הנדרשת, תדרשו להוצאות פיתוח ראשוניות הכוללות בין היתר: מיסים והיטלים לרשות בתחומה ממוקם המגרש, עלויות ישירות בגין הרכישה (מעבר לסכום הרכישה) כגון: מתווכים, שכר טרחת עו"ד, עלויות שמאי וכו.

במקביל, תדרשו להוצאות עבור שלב התכנון המוערך בכ-10% מסך מסגרת התקציב. לאורך הליך התכנון תדרשו להוצאות שונות עבור אנשי מקצוע כגון: מודד ויועץ קרקע, מהנדס, אדריכל, הדפסת שרטוטים וכו. בחירת אנשי המקצוע בשלב זה (בדומה ליתר השלבים המקצועיים לאורך הבנייה) משפיעה בצורה מהותית על איכויות הבנייה ועל העלויות הנלוות.

ניהול הפרויקט

ניהול תקין ושוטף של הליך הבנייה הוא אחד מאבני היסוד להשלמתו על הפרויקט בהתאם לתוכנית המוקדמת, לרבות, המסגרת התקציבית אותה העמדתם לרשותכם כאשר יצאתם לדרך. עלויות הפיקוח והניהול נעות בין חמישה לעשרה אחוזים מסך עלות הפרויקט. ברוב המקרים, העלות הסופית נקבעת בהתאם להיקף סמכויות הניהול המופקדות בידי מפקח הבנייה/מנהל אתר הבנייה.

חשוב שתדעו: משפחות רבות המצויות לקראת הליכי בנייה מנסות לחסוך בהוצאות הניהול והפיקוח, וזאת על מנת לצמצם את עלויות הבנייה הכוללת. ברוב המקרים, ויתור על הליכי ניהול ופיקוח יובילו לכך שעלות הבנייה תחרוג באופן משמעותי ממסגרת התקציב שנקבעה, ובנוסף, הדבר יוביל להיארכות זמני הבנייה.

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

מה היא השיטה המומלצת ביותר לתכנון תקציב לבניית בית פרטי? תקציב בניית בית פרטי

עלות הבנייה היא החלק הארי של מסגרת התקציב לבניית בית פרטי והיא כוללת בתוכה את שלבי הבנייה החל מהקמת השלד ועד לעבודות הגמר. העלות כוללת בתוכה גם את שכר העבודה אותו תדרשו לשלם עבור אנשי המקצוע וגם את עלויות חומר הגלם. קיימות שתי שיטת מרכזיות לצורך הערכת עלויות הבנייה בשלב זה, האחת, שיטת המ"ר, כלומר, עלות ממוצעת של בניית הבית על פי מטר רבוע, והשנייה, תכנון קפדני ויסודי של עלויות הבנייה בהתאם לכל אחד ממרכיבי הבנייה בהתאם לסוג הבנייה המועדף עליכם ולאיכויות הבנייה וחומרי הגלם.

אנחנו בחברת דשא-בניה מתקדמת, ממליצים לכם לבחור בשיטת התמחור השנייה, וזאת לנוכח ההבדלים הקיימים בכל הנוגע לאיכויות השונות של מרכיבי הבנייה וחומרי הגלם. אצלנו תוכלו ליהנות משירות מקצועי החל משלב התכנון ועד למסירת מפתח, וכל זאת בהתאם למסגרת תקציב הנבנית עבורכם באופן פרטני ומדויק-ללא הפתעות וללא עלויות נלוות לאורך הדרך.

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!