בנייה קלה שלד פלדה

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







בניית בית היא פרוייקט מורכב, פרוייקט שמתחיל עם החלטה על איפה לבנות את הבית, ממשיך עם תכנון וקבלת אישורי הבנייה מה שיכול לקחת לא מעט זמן, ממשיך עם מציאת מימון לבניית הבית ואז מגיעה הבנייה עצמה שגם היא כרוכה בלא מעט כאב ראש. בניית בית היא פרוייקט מורכב מכל בחינה שהיא, ובסופו של דבר אנו נרצה לקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלנו ולהשקעה שלנו. אבל רגע לפני החלטה על חברת בנייה או על קבלן בנייה, כדאי שנבחן גם את האופציה של בנייה קלה שלד פלדה, שיטת בנייה שהולכת והופכת לפופולארית יותר ויותר.

מהי הבנייה הקלה? בנייה קלה שלד פלדה

בנייה קלה שלד פלדה כשמה כן היא, שיטת בנייה שמערבת חומרים קלים כשההגדרה היא עד 50 ק"ג למטר מרובע, ומסביב החומרים הללו יש שלד מפלדה. הבנייה הקלה נפוצה יותר במדינות אחרות אך גם בישראל היא הולכת וצוברת לה פופולאריות רבה וניתן לראות יותר ויותר בתים שנבנים בשיטה הזו. בנייה קלה היא פתרון מצוין למי שמחפש בנייה מהירה תוך חודשים ספורים ולמי שמחפש בניה זולה יותר אך לא מעוניין להתפשר על איכות.

 

 

 

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

לבנות במהירות? מי צריך את זה?

יש לא מעט מקרים בהם צריך בנייה מהירה ולכן היא צריכה להיות בנייה קלה שלד פלדה. זה יכול להיות בגלל תקופת שכירות שאוטוטו נגמרת וצריך למצוא פתרון חלופי, זה יכול להיות בגלל שמעוניינים להשכיר את הבית שבונים ורוצים כמה שיותר מהר להתחיל ולהחזיר אותו, וזה יכול להיות מסיבות רבות נוספות. בנייה קלה היא בנייה מהירה מרגע שהיא מתחילה והיא יכולה תוך חודשים ספורים להסתיים. אם אתם לחוצים על בנייה מהירה זהו הפתרון האידיאלי עבורכם.

לבנות עם חברת "דשא – בנייה מתקדמת" בנייה קלה שלד פלדה

בנייה קלה שלד פלדה עם חברת "דשא – בנייה מתקדמת" היא בנייה איכותית שלא נופלת מבנייה קונבנציונאלית. שירותי החברה כוללים ייעוץ משלב התכנון ועד לקבלת המפתח, ועובדי החברה מנוסים כל אחד בתחומו. החברה מבצעת עבודות בנייה בשיטות שונות הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי או המוסדי, ובנתה במשך השנים עשרות מבנים איכותיים למטרות שונות. אם גם אתם מחפשים חברה אמינה ואיכותית שתספק לכם את מה שאתם צריכים, חברה "דשא" היא החברה בשבילכם.

צרו עמנו קשר עוד היום ואתם בדרך לבית חלומותיכם, בית שייבנה בבנייה קלה ויהיה עמיד ואיכותי. צוות החברה ישמח לחזור אליכם ולקבוע אתכם פגישה לא מחייבת.

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!