כמה עולה בנייה קלה?

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







 

גם אם ממש ננסה לא בטוח שנצליח לזהות אותם. אלו הבתים שנבנו בשיטת הבנייה הקלה, בתים צמודי קרקע או מבנים תעשייתיים כמו גם תוספות בנייה וכל מבנה אחר. הבנייה הקלה היא שיטה שהולכת והופכת לפופולארית יותר ויותר בישראל, שיטה שמאגדת בתוכה גם פחות בלאגן וגם תוצאה טובה לא פחות. היא שיטה שחוסכת המון זמן בבנייה עצמה והיא שיטה שחוסכת גם לא מעט כסף. אך כמה עולה בנייה קלה בעצם? האם היא באמת יותר זולה מבנייה קונבנציונאלית?

בנייה מחומרים שונים כמה עולה בנייה קלה?

הייחודיות של בנייה קלה בעצם היא שהיא מתבצעת מחומרים קלי משקל, ועל פי ההגדרה מדובר על משקל של עד 50 ק"ג למטר רבוע. השלד הינו שלד פלדה או אלומיניום ובכך אפשר להיות בטוחים שהמבנה בטוח וחזק. אך התשובה על השאלה כמה עולה בנייה קלה היא לא ממש פשוטה, מכיוון שמעבר לשלד הפלדה ניתן לעבוד עם חומרים קלים שונים, להחליט על עובי ומספר שכבות ובעיקר להחליט על סטנדרט בנייה. יש כמובן גם מרכיבים נוספים למחיר, מרכיבים כמו כוח אדם, אמצעי שינוע לחומרים וכדומה וכל אלו משפיעים על העלות הסופית של הבנייה.

 

 

 

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

לייצר פחות זבל ולהיות ירוק!

שיטת הבנייה הקלה טומנת בחובה כמה יתרונות כפי שציינו, היא מהירה, זולה יחסית, ופשוטה יותר. אך מעבר לכך יש עוד יתרון נוסף והוא ייצור הזבל המופחת. ייצור הזבל המופחת הוא פועל יוצא של החומרים ושל הכמות אותה צריכים וזו תרומה אדירה לכדור הארץ. בנייה קלה מכיוון שכך היא בנייה עם מוטיבים ירוקים וזו עוד סיבה למה היא כל כך מומלצת.

לבנות רק עם חברת "דשא – בנייה מתקדמת" כמה עולה בנייה קלה?

אם אתם מתלבטים למי לתת את הפרוייקט החשוב הזה של בניית הבית שלכם או בנייה של כל מבנה אחר שלכם, חברת דשא בנייה מתקדמת תהיה הבחירה הנכונה ביותר מצדכם. מאות לקוחות לא טועים ומכתבי התודה הרבים שזורמים למשרדי החברה מעידים על רמה אנושית ומקצועית גבוהה שהיא המרכיב החשוב ביותר בהצלחת החברה. חברת "דשא בנייה ירוקה" היא חברה שמובילה את תחום הבנייה הקלה בישראל, והיא מספקת פתרונות איכותיים לצרכים שונים. החברה מספקת את כל אנשי המקצוע הדרושים לפרוייקט בנייה של בית או כל מבנה אחר כמו גם ליווי צמוד לקבלת אישורי בנייה ודברים נוספים.

צרו עמנו קשר עכשיו וקבלו מידע נוסף כמו גם שירות מעולה מאנשי מקצוע!

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!