תוספת בנייה קלה

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







בשעה טובה המשפחה מתרחבת וילד נוסף מצטרף אליה. משפחה עם ילדים זו ברכה אך משפחה כזו גם צריכה לחיות בבית שנעים ומרווח להיות בו. מי שכבר יש לו בית פרטי אך בית זה כבר לא מספיק לכמות הנפשות שיש בבית והוא כבר מתחיל להיות צפוף, יצטרך או לבנות בית חדש או להוסיף לבית עוד חדר או יותר מזה, מה שמצריך כמובן אישורים וריצות ובסופו של דבר גם מציאת חברה מקצועית שתבצע את תוספת הבנייה. אנו מציעים לכם משהו אחר, שיטה מהירה הרבה יותר וגם זולה יותר, המדובר הוא על תוספת בנייה קלה.

מהי תוספת בנייה קלה? תוספת בנייה קלה

בנייה קלה הפכה בשנים האחרונות לשם נרדף לבנייה מהירה, זולה אך איכותית. בנייה קלה היא בדרך כלל בנייה של בית שלם וזה אומר שימוש בחומרים קלים יותר עד 50 ק"ג למטר רבוע, ומסביב יש קורות פלדה או אלומיניום. כשמדובר על תוספת בנייה קלה מדובר על אותה שיטת עבודה, שיטת עבודה מהירה וזולה יותר מה שיכול להתאים ללא מעט אנשים.

קבלת אישורי בנייה

תוספת בנייה, כל תוספת שהיא ולא משנה מאילו חומרים היא מתקיימת מצריכה אישורים מהרשויות כמו גם תכנונים, אדריכלות וכל מה שמסביב. זה יכול לקחת לא מעט זמן וזה דורש גם לא מעט כאב ראש, ואנו בחברת "דשא – בנייה מתקדמת" מציעים לכם סיוע בכל אלו, סיוע בקבלת האישורים הרלוונטיים וכמובן במציאת אנשי מקצוע כמו אדריכל ואחרים, ונלווה אתכם יד ביד עד שתשיגו את כל האישורים הדרושים. לאחר שתקבלו את כל האישורים הדרושים תקבלו הצעה לבנייה איכותית ומקצועית על ידי צוות עובדים מיומן ובעל ניסיון רב.

 
 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

למה לבחור דווקא בחברה "דשא – בנייה מתקדמת"? תוספת בנייה קלה

כפי שציינו חברת "דשא" היא חברה מספקת ליווי מלא של הלקוח, משלב התכנון ועד קבלת המפתח. החברה קיימת כבר שנים רבות ובנתה מבנים רבים פרטיים או מסחריים. חברת "דשא – בנייה מתקדמת" שמה לעצמה למטרה להיות המובילה בתחומה, ואכן מאות הבתים שבנתה כמו גם המבנים הנוספים עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לכל אורך הפרוייקט מעודכן הלקוח בהתקדמות ובפרטים נוספים, ותוך זמן קצר יחסית הוא יכול להיכנס לבית שלו או אם מדובר על תוספת בנייה הוא יכול לעשות שימוש בחדר שהתווסף. כשמדובר על תוספת בנייה ברוב המקרים הדיירים לא ייצרכו לעזוב את הבית אם אנו אלו שבונים.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מידע נוסף והצעת מחיר!

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!