תכנון בית פרטי מפלס אחד

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







בשעה טובה החלטתם לבנות את בית חלומותיכם, בית בו תגורו שנים רבות וישמש אתכם ואת בני משפחתכם. ההתלבטות איזה בית לבנות היא גם פונקציה של עלויות כמובן ורבים בוחרים לבנות בית פרטי עם מפלס אחד ותו לא בגלל שיקולים שונים. אך תכנון בית פרטי מפלס אחד הוא עבודה מורכבת והוא דורש התמצאות ויידע של מה הוא כולל ומה המרכיבים שלו, וחשוב להיעזר באנשי מקצוע בשביל לתכנן את הבית בצורה נכונה.  הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמתכננים את הבית ואת האלמנטים השונים שהוא יורכב מהם

האם כדאי להוסיף מרתף? תכנון בית פרטי מפלס אחד

זו אחת ההתחבטויות שעולות כשמדברים על תכנון בית פרטי מפלס אחד כמו גם בתים בעלי יותר ממפלס אחד. בארצות הברית ובמדינות רבות אחרות זה מקובל יותר ובישראל פחות, אך עדיין יש לא מעט אנשים שמעדיפים לבנות לבית גם מרתף. בישראל מרתף גם יכול לשמש כמקלט ואם הוא מחליף ממ"ד מה טוב, והוא יכול להיות חדר אירוח, יכול להיות משרד או חדר משחקים של הילדים ולשמש למטרות שונות נוספות, כשבדרך כלל הוא לא יהיה חדר סטנדרטי כמו יחידת הורים, חדר ילדים וכדומה. כשמחליטים על בניית מרתף בבית פרטי חשוב לפנות לאנשי מקצוע רציניים בתחום מכיוון שהוא דורש חפירה וחפירה לא מקצועית כמו גם בניית מרתף לא בצורה מושלמת יגררו אחריהם רטיבות ובעיות אחרות. כמובן שיש גם את מרכיב העלות כשמתכננים גם מרתף לבית.

 

 

 

 

 

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

תכנון החדרים השונים

תכנון החדרים השונים בבית צריך אף הוא להיות עם התחשבות בשיקולים שונים. לדוגמא, איך לתכנן את יחידת ההורים? האם להפריד בין חדר הארונות לחדר ההורים עצמו או לוותר על חדר כזה ולהרכיב את הארונות בתוך החדר? איזה חדר מקלחת לבנות ומה יהיה הגודל שלו בתוך החלל? כך גם עם חדר הילדים, הסלון והחדרים הנוספים, איזה גודל? לאן הם יפנו? מה יהיה בחצר ובכניסה לבית? איפה תהיה מבואת הכניסה? חשוב אם כן להיעזר באנשי מקצוע טובים ורציניים, ובחברת "דשא בנייה מתקדמת" תמצאו אנשי מקצוע כאלו.

בניית בית פרטי רק עם חברת "דשא" תכנון בית פרטי מפלס אחד

חברת "דשא בנייה מתקדמת" מציעה לכם מעטפת של שירותים שיסגרו לכם את כל הקצוות בכל הקשור לתכנון ולבניית בית חלומותיכם. צוות החברה הוא בעל ניסיון רב וילווה אתכם עוד משלב התכנון והחשיבה ועד לשלב המפתח.

פנו אלינו עכשיו ונשמח לחזור אליכם ולתת לכם ייעוץ מקצועי!

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!