כמה עולה לבנות בית עם מרתף


עומדים לקראת הקמתו של בית פרטי? שוקלים להוסיף מרתף לבית חלומותיכם? בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מורחב אודות היקף העלויות הנלוות להקמתו של בית פרטי עם מרתף.

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







כמה עולה לבנות בית עם מרתף כמה עולה לבנות בית עם מרתף

 

מרתף המשמש כקומת מגורים לכל דבר ועניין, מעמיד לרשותכם שני יתרונות מרכזיים, הראשון נובע מעצם העובדה שהוספת מרתף לבית הינה פעולה המשביחה את הנכס בעשרה עד עשרים אחוזים, והשני נובע מכך שבחלק גדול מהקרים הוספת קומת מרתף לשטח המגורים איננה נחשבת לכם כתוספת בנייה. בנוסף, השימושים המגוונים העומדים לרשותכם בקומת המרתף, לרבות, השכרתו כיחידת דיור נפרדת, שימוש משרדי וכדומה, מציבה בפניכם מגוון רחב של אפשרויות להכנסה חודשית פסיבית וקבועה.

עלויות הקמתו של מרתף

הליך הקמתו של מרתף הינו הליך בניה המצריך כמויות בטון הנעות בין 70 ל-90 קוב וכמויות של ברזל הנעות בין 6 ל-7 טון. בנוסף לעלויות חומרי הגלם הנ"ל המהווים כמחצית מהעלות, עלות הקמתו של המרתף כוללת עלויות איטום המהווה כשלושים אחוז מעלויות ההקמה ועלויות נוספות הנובעות בין היתר מעלות הפיתוח, חפירות הקרקע, הקמת היסודות וכדומה.

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

בניית מרתף – מה חשוב לדעת? כמה עולה לבנות בית עם מרתף

הקמת מרתף מחייבת אתכם לשכור את קבלני הביצוע הטובים ביותר בתחומם, וזאת מכיוון שכל ביצוע לקוי או שגוי של הליך הקמת המרתף עלול להוביל אתכם להוצאות כספיות אדירות המשפיעות באופן משמעותי על עלויות הבנייה. אנחנו בחברת דשא-בניה מתקדמת מתמחים בהקמתם של בתים פרטיים, מבני ציבור ותעשייה, ולאורך כל שנות פעילותנו בענף הבנייה ליווינו עשרות פרויקטים בהם נדרשנו להקים מרתפים בגדלים ועומקים שונים.

עבודות האיטום הנלוות להליך הקמתו של המרתף הן העובדות המרכזיות ובעלות ההשפעה הרבה ביותר על הליך ההקמה. איטום המתבצע בצורה לקויה עלול להוביל אתכם להוצאות כספיות אדירות לאורך השנים, ולכן אין כל סיבה לבחור בקבלני ביצוע המציעים לכם לחסוך בעלויות האיטום באמצעות וויתור על בריכות ניקוז.

אנחנו בחברת דשא-בניה מתקדמת, מתכננים את הליך הקמתו של המרתף בהתאם לליווי מקצועי (ושוטף) של יועץ קרקע ומהנדס בניין. הידע המקצועי העומד לרשותנו בשילוב עבודות הפיקוח הקפדניות המיושמות על ידינו, מבטיחים גם לכם את העלות הכדאית ביותר להקמתו של מרתף.

לסיכום, עלות הקמתו של בית עם מרתף נקבעת בהתאם לגודל הבית וגדול המרתף הנדרש ובהתאם לכל יתר הפרמטרים הנלווים להליך הקמתו של בית מגורים פרטי עם מרתף משלב התכנון ועבודות הפיתוח ועד לשלבי התשתית והבנייה בפועל.

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!