בנייה קלה שלד פלדה

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







 

מהי בניה קלה המיושמת באמצעות שלד פלדה? מהם יתרונות השיטה וכיצד היא מיושמת בחברת דשא-בניה מתקדמת? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

בניה קלה המיושמת באמצעות שלד פלדה היא שיטת בניה מתקדמת המיועדת בין היתר לצרכי הקמתם של מבני מגורים פרטיים חד ו-דו קומתיים המעמידים לרשות דייריהם את מכלול היתרונות הנלווים לשיטת הבנייה הקלה.

בנייה קלה שלד פלדה – מאפיינים בנייה קלה שלד פלדה

 

מבני מגורים המוקמים באמצעות שלד פלדה הינם מבנים המוצבים על גבי בסיס מבנה –יציקת בטון, כאשר שלד המבנה מורכב מקורות פלדה מגולוונים אותם ניתן לרתך לבסיס המבנה מצד אחד ויתר חלקי המבנה מן הצד השני.

 

מבנים מסוג זה כוללים בתוכם מגוון רחב של יתרונות הכוללים בין היתר:

 

  • עמידות מקסימאלית כנגד נזקי טבע ורעידות אדמה
  • חיפוי אופטימאלי בעל יכולת בידוד תרמי ואקוסטי ברמה הגבוהה ביותר
  • מגוון רחב של אפשרויות חיפוי
  • קירות המבנה מכילים בתוכם תעלות מובנות –מונע את הצורך בחציבות קיר ובכך מושג מראה אסתטי בכל חלל המבנה
  • אפשרות להקמת מבנים דו קומותיים בשילוב גרמי מדרגות ממגוון רחב של חומרי גלם, לרבות, מתכת, עץ, בטון וכדומה
  • תכנון פונקציונאלי המותאם לכל דרישה עיצובית של הלקוח

כמו כן, שלד הפלדה המהווה את שלד המבנה, תורם להגדלת מפתחי החלל, וזאת כתוצאה מ-אי הצבתם של עמודים תומכים המקטינים את חלל המבנה.

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

מבני שלד פלדה בחברת דשא בניה מתקדמת בנייה קלה שלד פלדה

אנחנו בחברת דשא – בניה מתקדמת, עוסקים ומתמחים בכל שיטות הבניה הקלה, לרבות, שיטת הבניה המיושמת באמצעות שלד פלדה. מעבר להליכי התכנון האדריכלי המוצעים ללקוחותינו, אנו מעמידים לרשותכם גם פיקוח אדריכלי ופיקוח מהנדס-קונסטרוקטור המתמחה בהקמת מבני שלד פלדה, וכל זאת לאורך כל שלבי הבנייה.

בנוסף, אנו מלווים את הליכי הבנייה בפועל באמצעות צוותים טכניים ואנשי מקצוע מיומנים העושים שימוש בחומרי יסוד ממוחזרים ומערכות בידוד, אינסטלציה וחיפוי העומדות בכל התקנים המחמירים ביותר. כל החיפויים המוצעים על ידינו הינם בעלי תו תקן ישראלי, כאשר אחד מחומרי הבידוד בהם אנו נעזרים הינו צמר סלעים המתאפיין בין היתר ביכולות בידוד תרמי ואקוסטי ברמות הגבוהות ביותר, וזאת בנוסף להיותו בעל עמידות גבוהה לאש.

הניסיון המקצועי שלנו גם בתחומי הבניה הקלה וגם בשיטת הבניה הקונבנציונאלית המשלבת בין בטון, ברזל ובלוקים, מאפשר גם לכם ליהנות מבניה משולבת הכוללת בתוכה את כל היתרונות הנלווים לשיטת הבניה הקלה מצד אחד ואת העמידות והחוזק של הבניה הקונבנציונאלית מן הצד השני.

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!