תכניות בניה בתים פרטיים

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







 

תכניות בניה בתים פרטיים תכניות בניה בתים פרטיים

רכשתם שטח/קרקע/מגרש ואתם עומדים לקראת הליך בנייתו של בית חלומותיכם? זה הזמן לדעת הכול תכניות בניה לבתים פרטיים.  

תהליך תכנונו והקמתו של בית פרטי הינו הליך מורכב ומתמשך המחייב אתכם להסתייע בשירותיהם של אנשי מקצוע מובילים בתחומם, כאשר אחד מאותם אנשי מקצוע הינו אדריכל הפרויקט. תקפידו המרכזי של אדריכל הוא "לתרגם" את כל הרצונות האישיים שלכם בנוגע לגודל המבנה, צורתו ועיצובו לכדי מרחב פיזי מדויק באמצעות מה שמכונה: תכנית בנייה.

הכנתן של תכניות בנייה לבתים פרטיים על ידי אדריכל הפרויקט, מתבצעת לאחר עיון מעמיק מצידו של אדריכל הפרויקט בתכנית בניין עיר (תב"ע) המתייחסת למגרש/שטח/קרקע אותו רכשתם לצורך הקמת בית חלומותיכם. במקביל, האדריכל מגדיר את סוגי החללים הנדרשים למבנה באמצעות מה שמכונה בשפה המקצועית פרוגראמה.

עם סיום למידת התב"ע והכנת הפרוגראמה על ידי האדריכל, הוא יציג בפניכם מספר חלופות לתכנון שונה של ביתכם, ויחד אתכם תבחר תכנית הבניה אותה תדרשו להגיש לוועדות התכנון והבנייה הפועלות באזור בו אתם עתידים לבנות את ביתכם, וזאת למטרת קבלת היתר בניה.

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

דשא בניה מתקדמת – מתמחים בתכנון והקמה של בתים פרטיים

אנחנו בחברת דשא-בניה מתקדמת, מעמידים לרשות לקוחותינו המעוניינים לבנות את ביתם הפרטי, מגוון רחב של שירותי תכנון והבניה החל משלב העמדת התכניות האדריכלות והגשתן לוועדות התכנון למטרות קבלת היתרי בניה, דרך ביצוע עבודות הבניה בשטח בליווי פיקוח צמוד וביקורת מהנדס המלווה את הליכי הבנייה ועד למתן שירותי עיצוב פנים ומסירת מפתח בגמר הפרויקט.

הידע המקצועי העומד לרשותנו בתכנון וביצוע פרויקטים למגורים, מאפשר לכל אחד ואחת מלקוחותינו ליהנות מהליך בנייה מקצועי ואיכותי ברמה הגבוהה ביותר המתאפיין בין היתר ברמת גימור גבוהה במיוחד ומתן פתרונות עיצוב ותכנון לאורך כל שלבי הבנייה.

התכנון האדריכלי המוענק על ידינו מיושם על ידי טובי האדריכלים בארץ, והוא מותאם לתוואי השטח בו אתם עתידים לבנות את ביתכם ובהתאם להעדפותיכם האישיות בכל הנוגע לצורתו, גודלו ועיצובו של המבנה.

שירות נוסף אותו אנו מציעים לקהל לקוחותינו במקביל להליכי התכנון והעמדת תוכניות הבניה, הינו שירות להכנת תכנית תקציבית הכוללת בתוכה את כל סעיפי ההוצאה לאורך הליך הבנייה. העמדת התכנית התקציבית נועדה לאפשר לכל אחד ואחת מכם לתכנן באופן האופטימאלי ביותר את מסגרת התקציב הנדרשת מכם להשלמת הליך הבנייה, וכל זאת ללא הפתעות תקציביות לאורך הדרך המובילים לעיכובים שונים בהליך הבנייה.

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!