בתים בבנייה קלה

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







 

אז החלטתם בשעה טובה לבנות את בית חלומותיכם ועכשיו אתם מתחילים לתכנן אותו. ההחלטה על בניית בית אינה פשוטה, והיא אחת ההחלטות הכלכליות החשובות שתיקחו בימי חייכם ואולי החשובה שבהן. סביר להניח שיש לכם גם התלבטות איפה לבנות את הבית, מכיוון שכבר לא מדובר על שכירות אלא על בנייה, אך לאחר כל אלו תצטרכו להחליט איזה קבלן ואנשי מקצוע תיקחו לפרוייקט הזה. בבואכם לבחור חברת בנייה או קבלן שיבנה לכם את הבית שלכם חשוב שתחשפו לשיטת בנייה נוספת והיא הבניה הקלה שהולכת והופכת לפופולארית ביותר בשנים האחרונות. בתים בבנייה קלה ניתן לראות בלי סוף בשנים האחרונות, בתים שבעליהם מדווחים על רמת גימור גבוהה ועל איכות שלא נופלת מבניה רגילה. אז מהם היתרונות שיש בבנייה קלה?

קודם כל מהירות! בתים בבנייה קלה

אם אתם לחוצים בזמן וצריכים לבנות את הבית שלכם כמה שיותר מהר, בתים בבנייה קלה הם בדיוק בשבילכם. בנייה קלה מהירה משמעותית מבנייה קונבנציונאלית ולמעשה תוכלו לראות את ביתכם עומד על תילו כבר לאחר כשלושה חודשים מרגע התחלת הבנייה. השימוש בחומרים אחרים יחד עם כוח האדם המתאים יוצרים עבודה מהירה ואיכותית.

רמת בידוד גבוהה

היום כשתחום הבנייה הקלה כבר קיים כמה שנים בישראל וכשהוא הולך ומתפתח כל הזמן, ניתן כבר לומר שבנייה קלה לא נופלת באיכותה בכל מה שקשור לרמת הבידוד. רמת הבידוד גבוהה והיא מאפשרת לבנות לא רק בתים פרטיים בשיטה זו אלא גם מבנים תעשייתיים בכל גודל שהוא.

 

 

 

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

עלויות

אם אתם מחפשים בנייה מהירה ורוצים גם להוזיל עלויות עד כמה שניתן, בתים בבנייה קלה הם מה שאתם מחפשים. בנייה קלה ברוב המקרים זולה משמעותית מהבנייה הקונבנציונאלית, תלוי כמובן בחברה שבונה ובסוג הבנייה (יש כמה שיטות של בנייה קלה) היא זולה משמעותית עד כדי כך במקרים רבים עד שהיא לעיתים מגיעה גם לעשרות אחוזים פחות מהבנייה הקונבנציונאלית.

בתים בבנייה קלה בונים רק עם חברת "דשא – בנייה מתקדמת" בתים בבנייה קלה

אם אתם שוקלים ללכת על בתים בבנייה קלה, חברת דשא היא מה שאתם מחפשים. החברה קיימת כבר כמה שנים והיא מספקת את שירותיה הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי, שירותים שמסייעים לבעל הבית העתידי מא' ועד ת'. החברה מלווה את הלקוח לקבלת האישורים ומספקת לו את אנשי המקצוע הטובים ביותר לכל אורך הדרך וכמובן בנייה איכותית במהירות ובתקציב בו הוא יכול לעמוד.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מידע נוסף!

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!