גז לחימום הבית

גז לחימום הבית

החורף אומנם מפנה את מקומו לחודשי הקיץ שטופי השמש, אבל דווקא עכשיו זה הזמן לדעת יותר על מערכות ומוצרי גז לחימום הבית, וזאת על מנת שתוכלו להיות ערוכים ומוכנים לחורף הבא.

פתרונות חימום לבית מוצעים לכם כיום באמצעות מספר שיטות שונות המבוססות על מקורות אנרגיה כאלו ואחרים, כאשר בין יתר השיטות הנפוצות למטרות חימום הבית תוכלו למצוא: מערכות מיזוג (מזגן) ותנורי חימום הפועלים על חשמל, מערכות הסקה מרכזיות הפועלות באמצעות סולר, גז ונפט, קמינים ותנורי חימום הפועלים על גז ועוד.

בשנים האחרונות, לנוכח העלייה המתמדת במודעות הסביבתית לשימוש באנרגיות חסכוניות המאפשרות לכל אחד ואחת מכם לחסוך בעלויות צריכת האנרגיה, יותר ויותר בתי אב בישראל מעדיפים לחמם את ביתם במהלך חודשי החורף באמצעות מערכות ומוצרי גז שונים. מערכות ומוצרים אלו כוללים בין היתר: תנורי גז, קמינים הפועלים על גז ומערכות הסקה מרכזיות הפועלות אף הן על גז.

גז לחימום הבית הוא למעשה חומר בערה בטיחותי המאפשר לכל אחד ואחת מכם, ליהנות ממספר יתרונות מובהקים בדרך לחימום הבית כגון:

  • מקור אנרגיה חסכוני גם במקרים של שימוש תדיר ומתמשך -עד 30% חיסכון בצריכת האנרגיה בהשוואה לפתרונות חימום הפועלים על חשמל
  • אפשרויות שונות בכל הנוגע לקביעת רמת החימום הרצויה לכם- באמצעות כיוון להבות הגז בתנורים או בקמינים הפועלים על גז
  • השימוש במערכות ומוצרי גז לחימום הבית הינו בטיחותי יותר בהשוואה לפתרונות חימום אחרים העושים שימוש בסולר לדוגמא
  • חימום מהיר של שטח הדירה כולה (באמצעות מערכות הסקה בגז) או האזור בו ממוקמים מוצרי הגז השונים (את תנורי הגז תוכלו לנייד לאזורי הבית השונים)

הסקה מרכזית בגז- מערכת גז לחימום אחיד של כל שטח הבית

הסקה מרכזית בגז היא למעשה מערכת המורכבת משלושה אלמנטים שונים: המבער (הפועל על גז), צינורות מים הפזורים בין קירות הבית ורדיאטורים האחראיים על פיזור חום אחיד בשטח הדירה. פעולת ההסקה מתחילה למעשה עם חימום המבער שבעזרת משאבה ייעודית מחמם את צינורות המים ומשם החום נפלט דרך הרדיאטורים הפזורים בכל שטח הבית בצורה אחידה.

תנורי גז וקמינים בגז

מוצרים נוספים העושים שימוש בגז לחימום הבית הינם תנורי הגז והקמינים הפועלים על גז. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של עיצובים בקטגוריית מוצרים זו, וליהנות מגדלים שונים של תנורי גז וקמיני גז המיועדים לחללים גדולים וקטנים כאחד.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *