פינוי פסולת בניה

פינוי פסולת בניה

ממש כפי שידוע שעל מנת לפנות כהלכה תכולה שאינה רצויה יש לפנות אל חברת פינוי דירה, כך יש לדעת שגם יש לדאוג לפינוי מקצועי ומסודר של פסולת בניה, וזאת גם על מנת למנוע סכנה פיזית, גם על מנת לשמור על סדר בזירת העבודה וגם על מנת להימנע מקנס כספי, וזאת כי יש חוקים מאוד ברורים בכול הנוגע לפינוי פסולת בניה.

של מי האחריות?

לאור כל זאת, טוב לדעת שאם מבקשים להתנהל לפי חוק ולהימנע מקנסות (רק מתחילים מ4,000 ₪ ומעלה), הרי שמראש ראוי להכניס לחוזה השיפוץ סעיף שנוגע לתמחור פסולת הבנייה. לדוגמה ניתן להחליט שעלות השיפוץ כוללת את עלות הפינוי ביחס של X שקל למ"ר, כאשר מראש יש לוודא שאותו בעל מקצוע מורשה לפנות כהלכה את הפסולת. אי לכך, כל עוד יש חוזה מסודר וקבלן השיפוצים מחזיק באישורים הנחוצים, הרי שגם אם הפסולת לא פונתה כהלכה, הרי שהקנס לא ייפול על הלקוח הפרטי.

עלויות

קבלן מקצועי יידע כמה מכולות להביא מראש, וזאת על מנת לייעל את כלל העבודה. כמו כן קבלן מקצועי יידע האם יש צורך להשכיר שרוול עבור פינוי פסולת מקומות גבוהות ואף יכול לקבל מחירים הרבה יותר טובים מאשר האדם הפרטי – הן עבור המכולה והן עבור השרוול, ועל כן אין טעם לנסות לטפל בכך לבד, ולו כי העבודה כרוכה בלא מעט מאמץ פיזי. רק על מנת לסבר את האוזן, נציין שהשכרה של שרוול  פסולת עולה בערך כ 2,000 ₪ לחודש, כאשר עבור מספר ימים בודדים המחיר הנו נגזרת יחסית מהסך הכולל.

תמחור

לסיכום נציין שכאשר מתמחרים עלות של שיפוץ, אין לשכוח שגם יש לתמחר את עלות פינוי הפסולת, וכל עוד פונים אל קבלן שיפוצים מקצועי, הוא כבר יציף את הנקודה עבורכם, כך שאין צורך להיות בקיאים בתחום, אלא לעיתים כל שצריך לעשות הוא לפנות אל בעל מקצוע אמין ומקצועי שניתן לסמוך עליו. כמו כן נחדד שאין לנסות לעגל פינות, וזאת כי לא רק פקחי החברות המקומיות מפקחים על הנושא, אלא גם מגוון גופי אכיפה נוספים, כגון המשטרה הירוקה.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *