אדריכלות בנייה קלה

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







 

בנייה קלה היא שיטת בנייה שקיימת כבר לא מעט שנים בישראל והא רק נהיית פופולארית יותר ויותר. בבסיס השיטה עומדת היכולת לבחור את חומרי הבנייה הטובים ביותר אך גם אלו הזולים יותר. לא חייבים בטון ולא חייבים מלט ומעטפת המבנה והשלד שלו יהיה מאלומיניום או פלדה כך שהחוזק של המבנה לא ייפגע בגלל שיטת הבנייה. בנייה קלה מצריכה גם היא את האישורים הדרושים, אנשי מקצוע מתחום אדריכלות בנייה קלה ותכנון המבנה בצורה מיטבית.

בנייה קלה – חסכונית יותר אדריכלות בנייה קלה

בנייה קלה ידועה בחסכוניות שלה מה שבסופו ל דבר מביא לא מעט אנשים לרצות לבנות בשיטה זו, בעיקר במצב היום בישראל שהבנייה היא כל כך יקרה. יש מרכיבים שונים אשר תורמים לחיסכון בבניה הקלה והם: השימוש לעיתים בחומרי גלם ממוחזרים, חומרים גלם שמן הסתם יהיו זולים יותר, וחשוב להזכיר שוב שהם לא נופלים באיכותם אך תורמים תרומה אדירה לסביבה, מרכיב נוסף בחיסכון הוא כמות מצומצמת יחסית של אנשי מקצוע אל מול בנייה קונבנציונאלית. עוד מרכיב הוא כמות הפסולת הפחותה מכמות פסולת שקיימת באתר בנייה בבנייה קונבנציונאלית מה שגם מפחית את העלות בגלל עלויות פינוי נמוכות יותר, ועם תכנון נכון ומיטבי של כל המרכיבים בעלות בנייה ניתן לחסוך לא מעט כסף.

תכנון המבנה

אדריכלות בניה קלה אינה שונה כמעט מאדריכלות של בנייה קונבנציונאלית. צריך לתכנן כל פרט ופרט ולהכין תוכניות, אותן צריך להגיש לוועדות הבניה ולרשויות על מנת לקבל את ההיתרים הרצויים. את האישורים ניתן לקבל לבד אך עם ליווי של אנשי מקצוע בחברת "דשא בנייה מתקדמת" הכול יהיה פשוט יותר ומהיר יותר.

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

למה לבחור דווקא בחברת "דשא – בנייה מתקדמת"? אדריכלות בנייה קלה

חברת דשא בנייה מתקדמת היא החברה המובילה בישראל של תחום הבנייה הקלה. לחברה צוות עובדים מסור ומקצועי ובעיקר אדיב ויעיל, צוות שעושה הכול בשביל שהלקוחות יהיו מרוצים והראייה לכך היא מכתבי התודה הרבים שמתקבלים כל הזמן במשרדי החברה. חברת "דשא בנייה מתקדמת" היא חברה שמספקת מעטפת פתרונות החל בשלב התכנון וקבלת האישורים, דרך הבנייה עצמה ועד לקבלת המפתח עם כל מה שביניהם. חברה "דשא בניה מתקדמת" בונה מבנים לצרכים שונים מהם פרטיים ומהם מוסדיים או עסקיים, ועושה זאת בהצלחה כבר שנים רבות.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מידע נוסף על החברה ועל שירותי הבנייה, ונשמח לחזור אליכם עם כל המידע שאתם צריכים!

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!