תוספת חדר בניה קלה

המשפחה התרחבה? עומדים לקראת הליכי הרחבה או הגדלה של סביבת המגורים?
זה הזמן לדעת יותר על תוספת חדר למבנה קיים באמצעות שיטת הבניה הקלה.

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







תוספת חדר בניה קלה תוספת חדר בניה קלה

 

אין זה משנה אם ביתכם נבנה בשיטת הבניה הקלה והמתקדמות או באמצעות שיטת הבניה המסורתית (בניה קונבנציונאלית), את התוספת למבנה תוכלו לבצע באמצעות שיטת הבניה הקלה. שיטה זו מעמידה לרשתכם מגוון רחב של יתרונות, כאשר המרכזי והחשוב שהם טמון בעובדה שהתוספת תעמוד לרשותכם תוך פרק זמן קצר ובמינימום עלויות.

יתרונות נוספים להקמתו של חדר נוסף בסביבת המגורים שלכם באמצעות שיטת הבניה הקלה כוללים:

  • תעלות מובנות לצנרת חשמל, מים וביוב
  • חיפוי קירות החדר מעמיד לרשותכם יכולות גבוהות במיוחד של בידוד תרמי ואקוסטי כאחד
  • בניה המיושמת באמצעות חומרי גלם ידידותיים לסביבה דבר המצמצם באופן משמעותי את היקף פסולת הבנייה הנוצרת לאורך הליכי ההקמה
  • עמידות גבוהה בפני רעידות אדמה

 יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

דשא – בניה מתקדמת – מגוון רחב של פתרונות בניה במקום אחד!

אנחנו בחברת דשא-בניה מתקדמת מובילים את תחום הבניה הקלה בישראל, וזאת לנוכח היקף הפרויקטים בהם אנו מעורבים בשיטה זו. הידע המקצועי העומד לרשותנו בכל הנוגע לשיטת הבניה הקלה, מאפשר גם לכם ליהנות מפתרונות בנייה מגוונים ואיכותיים במקום אחד- החל משלב התכנון ועד למסירת מפתח. בתחום תוספות הבנייה בשיטה הקלה, אנחנו ב-דשא בניה מתקדמת מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו ליהנות מרקורד מרשים של עשייה המבוסס על עשרות יחידות אותן הוספנו למבנים קיימים בכל רחבי הארץ.

המפרט הטכני אותו אנו מעמידים לרשותכם בכל הנוגע לבנייתו של חדר מגורים נוסף בביתכם הפרטי, הינו מפרט המותאם לאופי המבנה, גודל החדר הנדרש ומטרותיו. צוותי הייעוץ שלנו מלווים את הליך הקמת החדר משלב התכנון ועד להשלמתן של עבודות הגמר.

תוספת חדר בבניה קלה – תוך כמה זמן? תוספת חדר בניה קלה

בניגוד לתוספות בניה בשיטה הקונבנציונאלית האורכים בין מספר חודשים לשנה, הליכי תוספת חדר למבנה קיים באמצעות בניה קלה, הינו הליך בנייה קצר ומהיר המיושם תוך מספר שבועות עד שלושה חודשים. אם גם אתם רוצים לסיים את הליכי הבנייה הנוספת שלכם בפרק זמן קצר ועל הצד הטוב ביותר, אנו ממליצים גם לכם ליצור איתנו קשר עוד היום וליהנות מכל היתרונות הנלווים להליכי הבניה הקלה המיושמים על ידינו. אנחנו ב-דשא בניה מתקדמת פועלים לקידום הפרויקטים של לקוחותינו ללא פשרות מקצועיות!

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!