איך לבנות בית פרטי

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







איך לבנות בית פרטי איך לבנות בית פרטי

חולמים על בית פרטי משלכם? זה הזמן לדעת יותר על שלבי הבניה הפרטית הנלווים להגשמת החלום.

הדרך לבית פרטי מלווה בלא מעט אתגרים ופעולות אותן תדרשו לבצע באמצעות ליווי מקצועי הניתן לכם על ידי אנשי מקצוע מובילים בתחומם, החל משלב התכנון האדריכלי ועד מסירת מפתח. אצלנו בחברת דשא בניה מתקדמת, תוכלו למצוא מחלקת שירות מקצועית המתמחה בליווי הליכי תכנון ובנייה של בתים פרטיים, כאשר שירותי המחלקה חולשים על כל ההיבטים הנדרשים לצורך השלמת המבנה במהירות המרבית ובמינימום הפתעות תקציביות לאורך הדרך.

להלן מספר מילים על השלבים השונים המוצעים על ידינו:

  • שלב התכנון האדריכלי – בשלב זה אנו מעמידים לרשותכם תוכניות בניה המותאמות לצרכי המגורים עליהם אתם חולמים ובהתאם לתוואי השטח אותו רכשתם למטרות בנייה פרטית. התוכניות האדריכליות שלנו נערכות בקנה מידה של 1:50 והן כוללת התייחסות נקודתית של כל מפלס/קומה במבנה, לרבות, מידות כלליות, חזיתות, חתכי אורך ורוחב ועוד.
  • הגשת התכנית לוועדות התכנון – עם סיום גיבוש תוכניות הבניה, אנו מעמידים לרשות שירות מקצועי המיועד לצרכי עריכת והגשת התכוניות לוועדות התכנון והבניה, וזאת לצרכי קבלת היתרי בניה. אנחנו בחברת דשא בניה מתקדמת, גם עורכים עבורכם את תוכניות הבניה וגם מטפלים ומסייעים לכם בקידום הליכי הרישוי!
  • שלב ההיערכות המקדימה להליכי הבניה- במקביל לפעולות המקצועיות שלנו לצורך קידום הליכי הרישוי, אנחנו בחברת דשא בניה מתקדמת, מקיימים עבורכם הליך היערכות מקדים להליכי הבנייה ובמסגרתו אנו מפרטים הנחיות ביצוע מפורטות לכל אחד משלבי הבנייה העתידית, לרבות, הכנת כתב כמויות ומפרטים טכניים, אומדן עלויות, תכנון מערכות תשתית וכדומה.
  • חישוב תקציבי – על מנת להימנע ככל הניתן מהפתעות תקציביות לאורך שלבי הבנייה, אנחנו בחברת דשא בניה מתקדמת מקפידים לערוך הליך חישוב תקציבי לאורך שלבי התכנון הראשוניים, וזאת לאחר גיבוש תוכניות הבנייה ורישום מדויק של המפרט הטכני וכתב הכמויות. בשלב זה אנו יועדים להעריך את כל סעיפי ההוצאות הנדרשות לצורך השלמת הבניה ובכך אנו מאפשרים לקהל לקוחותינו ליהנות מהליך תכנון תקציבי מדויק.

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

ביצוע עבודות ההקמה במסגרת שירותי ניהול ופיקוח איך לבנות בית פרטי

לאורך כל שלבי הבנייה והתכנון, אנחנו בחברת דשא בניה מתקדמת מלווים את הליכי הבניה באמצעות פיקוח צמוד המתבצע על ידי מהנדס בניה מטעמנו. פעולת הפיקוח מאפשרת לנו ניהול ותיאום קפדני ובכך אנו מייעלים את עבודות הבנייה ועומדים בלוחות הזמנים אותן הצבנו בפנינו ואיננו חורגים ממסגרת התקציב שנקבעה מראש.

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!