בנייה קלה בית פרטי

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







בשעה טובה התחתנתם ועכשיו אתם מתחילים לחיות את חייכם ולתכנן אותם. אתם רוצים להתחיל את החיים המשותפים ברגל ימין ורוצים שכבר יהיה לכם נכס משותף, ובית פרטי יכול להיות אחד כזה. אתם יודעים כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם מבחינת עלויות ומבחינת החזר משכנתא חודשי, ואתם מבינים מהר מאוד שבניית בית פרטי בשיטה הרגילה היא משהו שלא תוכלו לעמוד בו. אז מהן האופציות האחרות? יש אופציה אחרת אחת והיא בנייה קלה בית פרטי, בנייה מחומרים שונים ועם בידוד מתאים ובעיקר בנייה שמחוזקת על ידי שלד מפלדה או אלומיניום. בנייה כזו לא נופלת באיכותה מבנייה קונבנציונאלית.

לחסוך לא מעט עלויות… בנייה קלה בית פרטי

אם אתם חושבים על בניית בית ובודקים את האופציה של בנייה קלה בית פרטי אתם בכיוון הנכון. תוכלו לחסוך כך לא מעט כסף ולעיתים זה מגיע אפילו לעשרות אחוזים פחות ביחס לבנייה רגילה. אם אתם זוג צעיר ובונים כרגע את עתידכם כל שקל שתחסכו יוכל לסייע לכם. אם תיבנו דרך חברת "דשא בנייה מתקדמת" תוכלו גם לדעת מהן העלויות הכוללות שיהיו לכם בבנייה כזו מהשקל הראשון ועד האחרון. צוות החברה ילווה אתכם וייתן לכם הצעת מחיר שכוללת את כל המרכיבים.

אם כבר בזול אז למה לא במהירות?

עוד יתרון משמעותי שיש במקרה של בנייה קלה בית פרטי הוא מהירות הבנייה. בניה של בית פרטי בשיטה זו יכולה לקחת כשלושה חודשים פחות או יותר, מה שיקצר לכם קרוב לשנה לעומת בנייה קונבנציונאלית. אם אתם לחוצים בזמן או רוצים לבנות מהר מכל סיבה שהיא זה בדיוק מה שאתם צריכים.

 

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

ללכת ולראות בתים שנבנו…

אם אתם מתלבטים איזו חברה לבחור בבואכם לבנות בבנייה קלה, לכו לראות בתים שנבנו. הם יסייעו לכם לקבל פרופורציה בקשר למה שאתם הולכים לקבל ותוכלו כמובן לקבל גם חוות דעת מדיירי הבית שנבנה. תוכלו להבין איזה שירות מספקת החברה שבנתה להם ותיראו שרק בחברת "דשא בניה מתקדמת" מקבלים כזה סל של שירותים "הכול כלול"

לבנות עם "דשא – בנייה מתקדמת" בנייה קלה בית פרטי

חברת "דשא בנייה מתקדמת" היא חברה ששמה לעצמה למטרה להיות מובילה בתחום. החברה מספקת מעטפת שירותים שכוללים את כל מה שהלקוח צריך מרגע קבלת ההחלטה על הבניה ועד לשלב קבלת המפתח. עם חברת "דשא בנייה מתקדמת" אתם יודעים שאתם בידיים טובות, ומאות הלקוחות המרוצים יעידו כל כך.

פנו אלינו עכשיו וקבלו מידע נוסף על השירותים שלנו!

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!