כמה עולה מטר בניה קלה

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







כמה עולה מטר בניה קלה 

כמה עולה מטר בניה קלה

מהי העלות המדויקת לבניית מ"ר בשיטת הבניה הקלה וכיצד ניתן לחשב באופן מדויק הליכי בניה קלה? על כך ועוד בשורות הבאות.

בניה קלה המשמשת כיום כשיטת בניה מתפתחת למטרות הקמתם של בתים פרטיים, נחשבת בעיני רבים לשיטת בניה שעלותה הינה נמוכה וזולה יותר משיטת הבניה הקונבנציונאלית. תפיסה זו הינה תפיסה מוטעית במידה ואינכם מקיימים הליך חישוב תקציבי מקדים שמטרתו למנוע מכם הפתעות תקציביות לאורך תקופת הבנייה, ובכל להימנע מעיכובים מיותרים המייקרים אף הם את הליך הבנייה.

לצורך כך, אנחנו בחברת דשא בניה מתקדמת, מתחילים כל הליך תכנוני של בניה בשיטה הקלה באמצעות הליך תקציבי הכולל בתוכו את כל סעיפי ההוצאה להם תדרשו לאורך שלבי התכנון והבניה –עד למסירת מפתח.

באמצעות הליך זה אנו בוחנים את עלויות ההקמה בהתאם לתוואי השטח עליו עתיד לקום המבנה, בהתאם לגודל המבנה המיועד, צורתו והיקף האלמנטים הדירתיים הנחוצים לכם בתוכו. במהלך פגישה מקדימה עם צוות היועצים של דשא בניה מתקדמת, אנו מציגים בפניכם עלויות בניה צפויות בהתאם לכל אחד מהפרמטרים המופיעים לעיל, ועורכים לנגד עיניכם השוואה עניינית של שיטת הבניה הקלה אל מול שיטת הבניה הקונבנציונאלית, וזאת לצורך חישוב עלויות הבניה המדויקות בכל אחת מהשיטות.

על מנת להעניק לכם מענה מדויק ונקודתי לשאלה המופיעה בכותרת: כמה עולה מטר בניה קלה, אנחנו בחברת דשא בניה מתקדמת נעזרים במספר מודלים אותם פיתחנו לאורך השנים בכל הנוגע לתקצוב עלויות בניה.

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

מודלים אלו כוללים בתוכם התייחסות נקודתית לגודל המבנה, מידותיו, צורתו, רמת הגימורים הנדרשת על ידיכם, טיב חומרי הגלם בהם יעשה שימוש לאורך הליכי הבניה ועוד, ובסוף ההליך אנו מנפיקים עבורם דו"ח תקציבי מפורט ומדויק הכולל בתוכו את כל סעיפי ההוצאה הנדרשת.

במקביל, אנו מתמחרים ומחשבים את עלויות הקמתו של הממ"ד (מרחב מוגן דירתי) הנדרש כיום בכל מבנה מגורים פרטי בישראל. ברוב המקרים, הממ"ד בשיטת הבניה הקלה מוקם כחלק מיסודות ורצפת המבנה, ולכן גם כאן תוכלו למצוא חיסכון בעלויות הקמתו בהשוואה להקמת ממ"ד במבנים המוקמים בשיטת הבניה הקונבנציונאלית, אך גם כאן תדרשו להליך תכנון תקציבי מוקדם.

חשוב לנו שתדעו: הליכי התכנון התקציבי שלנו נועדו על מנת לאפשר לכל אחד ואחת מלקוחותינו היערכות מוקדמת ואופטימאלית בכל הנוגע למסגרת התקציב הנדרשת לצורך השלמת המבנה, וכל זאת ללא הפתעות מיותרות וללא עיכובים לאורך שלבי הבניה.

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!