מתאם תכנון ורישוי בניה

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







מתאם תכנון ורישוי בניה  

מתאם תכנון ורישוי בניה

עומדים לקראת הליכי רכישת מגרש למטרות בניה פרטית? זה הזמן לדעת הכול על הליכי התכנון המקדימים ועל פועלו של מתאם תכנון ורישוי בניה.

הליך תכנונו של הבית הפרטי אותו אתם עתידים לבנות, הינו הליך מקצועי המיועד למטרות קביעת אופי המבנה, צורתו, גודלו ועלותו התקציבית. כפועל יוצא מכך, קיימת חשיבה רבה להליך תכנון מקצועי המיושם על ידי אנשי תכנון ובניה מובילים בתחומם. ברוב המקרים, מומלץ להתחיל בהליכי התכנון עוד טרם רכישת הקרקע/מגרש, וזאת למטרות אפיון המגרש ותוואי השטח בהתאם לצרכי המגורים.

אנשי מקצוע המלווים אתכם בשלבי התכנון הראשוני

אנשי המקצוע המלווים אתכם לאורך שלבי התכנון הראשוני כוללים בין היתר את משרד האדריכלים בו בחרתם. אדריכל הפרויקט אמון בשלב הראשוני על מתן ייעוץ מקצועי בכל הנוגע לאופיו של המגרש/שטח/קרקע אותו אתם עתידים לרכוש (או אותו רכשתם) למטרות בנייה פרטית.

במקביל, אדריכל הפרויקט מתכנן עבורכם מספר תוכניות בנייה התואמות את תוואי השטח ואת צרכי המגורים שלכם, ולאחר גיבוש הפרוגרמה הסופית על ידיכם תדרשו להציגה בפני וועדות התכנון הפועלות באזור בו אתם עתידים לבנות את ביתכם, וזאת לצרכי קבלת היתר בנייה.

מספר מילים על מתאם תכנון ורישוי בניה

בדומה לכל הליך בירוקרטיה אחר, גם הליכי הרישוי למטרות בנייה פרטית הינם הליכים המחייבים אתכם לפעול בהתאם לדרישות ותקנות החוק, וזאת על מנת לקצר את הליכי הגשת הבקשה להיתר בניה וקבלתו. לצורך כך, מומלץ לשכור את שירותיו של איש מקצוע העוסק בנושא ותפקידו בין היתר הוא להוות את "החוט המקשר" בין האדריכל (האמון על יצירת תכנית הבניה) לבין וועדות התכנון ובניה.

מתאם תכנון ורישוי בניה הינו איש מקצוע המתמחה בליווי הליך התכנון והליך הרישוי, ובמסגרת תקפידו הוא אמון גם על הובלת שלבי התכנון לשלבי הביצוע בפועל, וזאת במסגרת הכנת תכניות עבודה, מפרטים טכניים ורשימות הכוללות את דרישות התקן להקמת המבנה.

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







 

דשא בנייה מתקדמת – איתכם משלב התכנון, דרך הליכי הרישוי ועד מסירת מפתח!

מתאם תכנון ורישוי בניה

על מנת לייעל עבורכם את הליכי התכנון הראשוני והליכי הרישוי, אנחנו בחברת דשא בנייה מתקדמת, מעמידים לכל אחד ואחת מכם העומד לקראת הליכי בנייה פרטית, שירות מקצועי המתמקד גם בהליכי התכנון האדריכלי וגם בהליכי הרישוי. במסגרת שירות זה תוכלו ליהנות מתכנון אדריכלי על ידי משרדי האדריכלים הטובים ביותר בארץ ומשירותי מתאם תכנון ורישוי בנייה המיועד לצרכי טיפול מקצועי בהליכי הרישוי שלכם אל מול וועדות התכנון והבניה וזאת עד לקבל אישורי הבניה.

במקביל, אנו מעמידים לרשותכם שירותי ביצוע והקמה המיועדים למטרות הקמת המבנה בהתאם לתכנון הראשוני ובהתאם לאישורי הבניה. השירותים המקצועיים שלנו כוללים בין היתר: ניהול, תיאום ופיקוח הנדסי, ביקורת איכות הבניה, אישורי גמר טופס 4 וכדומה.

 

 

 

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818