בנייה קלה למגורים

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







 

אם אתם חושבים על לבנות בית בטוח שמעתם את המושג "בנייה קלה למגורים" ואכן, בשנים האחרונות בנייה קלה הולכת והופכת לפופולארית יותר ויותר, וזה ממספר סיבות כשהעיקרית שבהן היא מן הסתם המצב הכלכלי פה בארץ, מצב אשר גורם לאנשים לחשוב כל הזמן איך הם יכולים להפחית את ההוצאות שלהם. בנוסף, לבנייה קלה יש יתרונות נוספים כמו מהירות ואיכות, יתרונות אשר מושכים אליהם לא מעט אנשים שחושבים על בניית בית. אז מהי בניה קלה בעצם?

לבנות עם חומרים קלים בנייה קלה למגורים

בנייה קלה למגורים כשמה כן היא, בנייה מחומרים קלים או בהגדרה מדוייקת עד 50 ק"ג למטר רבוע. השלד צריך להיות מפלדה והוא צריך להחזיק את המבנה  בצורה בטוחה וארוכת טווח. בארצות הברית שיטת בנייה זו מקובלת מזה שנים רבות ובמדינות נוספות אחרות גם כן, אך בישראל היא נכנסה בשנים האחרונות והיא הולכת ותופסת לה תאוצה.

בנייה בזמן קצר

תהליך בניית בית החל משלב קבלת האישורים והתכנון עד לרגע קבלת המפתח הוא תהליך ארוך ומייגע. לעיתים דיירים עתידיים נמצאים במצוקה וצריכים בנייה מהירה יחסית, והבנייה הקלה פותרת להם את הבעיה הזו. מדובר על בנייה מהירה הרבה יותר מהבנייה הקונבנציונאלית, בנייה איכותית שלוקחת מעט זמן יחסית בין אם מדובר על בית ובין אם מדובר על משרד או כל מבנה אחר אותו צריכים.

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

עלויות

כפי שציינו עלויות בנייה קלה למגורים או לכל מטרה אחרת הן נמוכות מבנייה קונבנציונאלית ולעיתים זה משמעותי מאוד מכיוון שמדובר על אחוזים ניכרים של חיסכון. במצב של היום אנשים מחפשים כל מיני פתרונות בשביל להוזיל להם את העלויות ובנייה קלה יכולה להיות פתרון מצוין. כך גם אם רוצים להוסיף חדר או כל תוספת שהיא לבית פרטי קיים, העלויות יהיו הרבה יותר נמוכות מאשר עלויות של בניי קונבנציונאלית.

אם כבר לבנות אז עם חברת "דשא" בנייה קלה למגורים

אם אתם חושבים על בנייה קלה למגורים ורוצים לדעת עוד על היתרונות של השיטה הזו וכמובן למצוא חברה מקצועית ואמינה הגעתם למקום הנכון. אצלנו בחברת "דשא בנייה מתקדמת" תמצאו את אנשי המקצוע הטובים בישראל בתחום שייעצו לכם ויסיעו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה. חברת דשא היא חברה שמתמחה בסוגים שונים של בנייה מתקדמת והיא מלווה את הלקוח עוד משלב התכנון והאישורים ועד לקבלת המפתח, כך שהלקוח לא צריך לעשות כלום לבד.

פנו אלינו עכשיו ונשמח לסייע לכם!

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!