בניה קלה אמריקאית

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







בניה קלה אמריקאית  בניה קלה אמריקאית

 

מהי בניה קלה אמריקאית? מה מאפיין אותה ולאיזה סוגי מבנים היא מתאימה? כל מה שצריך וחשוב לדעת על בנייה קלה אמריקאית בשורות שלפניכם.

בניה קלה היא למעשה הגדרה כוללת למספר שיטות בניה עיקריות הכוללות בתוכן את שיטת הבניה האמריקאית, שיטת הבניה הקלה באמצעות שלד פלדה, שיטת הבניה הקלה באמצעות פאנל מבודד ועוד. שיטת הבניה הקלה המכונה השיטה האמריקאית הינה שיטת בניה בעץ המבוססת על תשתית של קורות עץ הצמודות זו לזו. השיטה האמריקאית, בדומה לכל שיטת בניה קלה אחרת, מתאפיינת בין היתר בהליכי בניה ירוקה וידידותית לסביבה, עמידות לאורך זמן, חיסכון משמעותי בזמן (בניה מהירה), וחיסכון מצטבר באנרגיה בהתאם לתכנון המקדים של המבנה. בנוסף, שיטת הבניה הקלה האמריקאית, מאפשרת ליהנות ממבנים בעלי אופי ייחודי.

בניה בעץ – מאפיינים

בניה קלה אמריקאית המיושמת באמצעות קורות עץ, חייבת להתבצע באמצעות עץ מהוקצע הנצבע בחומרי איטום מיוחדים המגנים על המבנה בפני נזקי האקלים ומזיקים. ברוב המקרים, הבניה בעץ מיושמת באמצעות עץ אורן המגיע ברוחב של עד 20 ס"מ ובעובי של עד 5 סנטימטרים.

את קורות העץ המרכיבות את תשתית המבנה, ניתן לחפות בסוגי חיפוי שונים, לרבות, לוחות עץ ולוחות גבס אותן ניתן לטייח בצורה דקורטיבית. בניה קלה אמריקאית מיועדת בעיקר למבנים קטנים וחד קומתיים, וזאת לנוכח העלויות הגבוהות של חומר הגלם. ברוב המקרים, השימוש בשיטה האמריקאית מיושם לצרכי הוספת חדר מגורים למבנה קיים, הקמת יחידות דיור או צימרים, הקמת פרגולות וכדומה.

מבנים מעץ מתאפיינים גם במשטחי דק המצויים לרוב מחוץ לכותלי המבנה. משטחי הדק הפופולאריים מיוצרים מסוגי עצים כגון: אלון, טיק וארז, כאשר העצים האיכותיים והיוקרתיים ביותר להקמת משטחי דק הינם עצי האיפאה ועצי האורן. לאחרונה, החל להיעשות שימוש גם במשטחי דק סינטטיים המיוצרים מקורות פלסטיק דמוי עץ. מאפיין נוסף של שיטת הבניה האמריקאית בעץ קשורה לנושא תחזוקת המבנה. תחזוקת מבנים המיוצרים מעץ כוללת בתוכה מספר פעולות תקופתיות אותן תדרשו לבצע בכוחות עצמכם או באמצעות נותני שירות ואנשי מקצוע.

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

דשא בניה מתקדמת – מתמחים גם בבניה קלה אמריקאית בניה קלה אמריקאית

אנחנו בחברת דשא – בניה מתקדמת, עוסקים ומתמחים גם בליווי הליכי בניה בעץ בשיטה האמריקאית, ובדומה לכל שיטת בניה אחרת בה אנו עוסקים ומתמחים, גם בשיטה זו אנו מעמידים לרשות הלקוח מגוון רחב של פתרונות בניה ומגורים החל משלב התכנון והשגת האישורים הנדרשים ועד למסירת מפתח.

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!