האם כדאי לבנות בית פרטי

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







האם כדאי לבנות בית פרטי? האם כדאי לבנות בית פרטי

 

בשנים האחרונות, ענף הנדל"ן בישראל נמצא במגמת עלייה מתמדת בכל הנוגע למחירי הדיור. העלייה המתמדת במחירי הדיור הינה תופעה כלל ארצית, דבר המוביל לכך שכל אזרח במדינת ישראל המעוניין לרכוש דירת מגורים, עורך את כל החישובים המקדימים בכל הנוגע לעלויות הרכישה.

עד לפני מספר שנים, חלום המגורים הישראלי האידיאלי ביותר היה הקמתו ובנייתו של בית פרטי התואם את דרישותיו של הדייר העתידי. כיום, לנוכח העלייה המתמדת במחירי הקרקעות המיועדות לצרכי הקמתם של בתים פרטים, חלום המגורים הישראלי החדש הוא למעשה רכישת דירת יוקרה באחד מהמגדלים היוקרתיים ההולכים ונבנים בכל רחבי הארץ.

בנייה פרטית – מדוע היא יקרה יותר?

 

במידה ואינכם נמנים על בעלי קרקעות המיועדות לבנייה או במידה וטרם ירשתם חלקת אדמה או בית פרטי ישן אותו ניתן להרוס ולהקים במקומו את בית חלומותיכם, החלום הפרטי שלכם בנוגע לבית פרטי יחייב אתכם להוצאות הגבוהות לאין שיעור מאילו הנדרשות לצרכי רכישת דירה חדשה מקבלן, וזאת לנוכח העובדה שהשלב הראשון שלכם בדרך לחלום יהיה שלב רכישת הקרקע.

לא מעט משפחות המצויות בהליכי הקמתו של ביתם הפרטי, מוצאות את עצמן בשלבים מוקדמים של הבנייה בחריגה משמעותית ממסגרת התקציב אותו הם העמידו לרשותם בתחילת הדרך. חריגה זו נובעת בעיקר מתכנון לקוי של ההוצאות המקדימות הנדרשות לבניית בית פרטי, הוצאות הכוללות בין היתר: עלויות תכנית אדריכלית, עלויות מודד קרקע, היקף האגרות וההיטלים, עלויות לצרכי עבודות פיתוח וכדומה. העלויות המקדימות הנעות בין 150 ל-250 אלף שקלים (בהתאם לגודל המגרש וגודל המבנה המיועד), חייבות להיות מתוכננות כחלק אינטגראלי מתקציב עבודות הבניה בפועל, וזאת לצורך מניעת "הפתעות" במהלך הבנייה.

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

בניית בית פרטי – הכול מתחיל ונגמר בתכנון תקציבי מדויק! האם כדאי לבנות בית פרטי

 

תכנון תקציבי קפדני ומדויק הכולל בתוכו את כל הפרמטרים הנלווים לקביעת עלות בנייתו של בית פרטי, מהווה למעשה את הפעולה הראשונית וההכרחית ביותר בדרך להגשמת החלום על בית פרטי עם גינה. אנחנו בחברת דשא-בנייה מתקדמת, מקפידים ללוות את לקוחותינו המעוניינים בהקמתו של בית פרטי משלב התכנון התקציבי המקדים, דרך עבודות התכנון, הפיתוח והבנייה ועד למסירת מפתח.

הליווי המקצועי שלנו מבוסס על היכרות מעמיקה עם ענף הבנייה בכלל ותחום הבניה הפרטית בפרט ועל היכולות המקצועיות שלנו בכל הנוגע להקמתם של בתים פרטיים בשיטות בניה מתקדמות. שיטות בניה אלו מאפשרות לכם ליהנות גם מחיסכון משמעותי בעלויות ההקמה וגם מקיצור זמני העבודה על הבית המתוכנן.

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!