שיטת בניה קלה תבניות קלקר

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







מהי בניה קלה באמצעות תבניות קלקר? מהם יתרונות השיטה וכיצד היא מיושמת בשטח? כל מה שרציתם לדעת על בניה קלה בשיטת תבניות קלקר בכתבה שלפניכם.

בניה באמצעות תבניות קלקר היא אחת משיטות הבניה הקלה המיושמות בין היתר באמצעות שלד פלדה, קורות עץ, שלד אלומיניום –פאנלים מבודדים, שלד מתכת וכדומה. שיטת הבניה בקלקר בניגוד לשיטות בניה קלה אחרות, עושה אומנם שימוש בבטון המאפיין את שיטת הבניה הקונבנציונאלית, אך מצד שני היא מקצרת ומפשטת באופן משמעותי את תהליכי הבנייה.

בניה בקלקר – כיצד? שיטת בניה קלה תבניות קלקר

בניה קלה באמצעות תבניות קלקר מיושמת בראש ובראשונה באמצעות הקמת קירות מלבניים המוקמים מלבני קלקר חלולות ובהן עוברים מוטות פלדה וקורות עץ. לאחר השלמת מעטפת הקלקר המגדירה למעשה את חלל המבנה, מתבצע הליך של יציקת בטון המוחדר אל תוך תבניות הקלקר החלולות, כאשר עם התקשות הבטון, תבניות הקלקר אינן מוסרות ממקומן, ובכך למעשה מושג בידוד (תרמי ואקוסטי) מקסימאלי.

בניה קלה באמצעות תבניות קלקר – כל היתרונות

בניה באמצעות תבניות קלקר, בדומה לכל שיטת בניה קלה אחרת, מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות הכוללים בין היתר:

  • קיצור משמעותי של תהליכי הבנייה
  • הפחתה משמעותית בכוח אדם הנדרש לצרכי השלמת המבנה
  • חיסכון משמעותי בעלויות ההקמה וחומרי הגלם
  • שיטת בניה שקטה המייצרת אחוז מינימאלי של פסולת בניין

בנוסף ליתרונות המופיעים לעיל, בניה קלה בתבניות קלקר מאפשרת לכם ליהנות גם מבידוד חיצוני ופנימי כפול המושג באמצעות תבניות הקלקר ומעטפת הבטון המזוין.
חשוב שתדעו:
בהשוואה לשיטות בניה קלה אחרות, הבניה בקלקר הינה שיטת הבניה החסכונית ביותר, כאשר מחיר הבניה למ"ר נע בין 4,000 ל-4,500 שקלים בלבד.

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

דשא בניה מתקדמת – מתמחים גם בהקמת מבנים באמצעות תבניות קלקר 

שיטת בניה קלה תבניות קלקר

 

אנחנו בחברת דשא-בניה מתקדמת, עוסקים ומתמחים בכל סוגי שיטות הבניה הקלה לצד בניה מתועשת, בניה קונבנציונאלית ובניה משולבת. הידע והניסיון המקצועי העומד לרשותנו בכל אחת משיטות בניה אלו, הוא זה המאפשר לנו לתכנן וללוות הליכי בנייה משלב התכנון האדריכלי ועד למסירת מפתח, ולאורך כל הדרך להעמיד לרשותכם שירותי פיקוח וניהול התורמים רבות לקידום הליכי הבניה ושמירה על מקסימום איכות במינימום מחיר.

בניה באמצעות תבניות קלקר היא למעשה סוג של בניה משולבת בה אנו מתמחים. בניה משולבת עושה שימוש גם בחומרי גלם מתחום הבניה הקלה (תבנית הקלקר) וגם בחומרי גלם משיטת הבניה הקונבנציונאלית (בטון מזוין).

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!