קניית מגרש לבניית בית

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







קניית מגרש לבניית בית קניית מגרש לבניית בית

עומדים לקראת הליכי רכישת מגרש לבניית בית פרטי? בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות בדרך לרכישה בטוחה וכדאית.

  • זהות בעלי המגרש – במהלך ניהול המשא ומתן הראשוני לרכישת מגרש לבניית בית פרטי, הקפידו לדרוש מהאדם עימו אתם מנהלים את הליכי המו"מ תיעוד המוכיח כי הינו בעליו הבלעדי של המגרש.
  • המגרש איננו משועבד – כמו כן, אנו ממליצים לכם לבדוק האם חל עיקול/שעבוד או חוב כלשהוא על המגרש. את הבדיקה תוכלו לקיים באמצעות לשכות רישום המקרקעין של מנהל מקרקעי ישראל.
  • עיון בתב"ע – הקפידו לערוך בדיקה מעמיקה בכל הנוגע לתוכניות בניין עיר (תב"ע) המתייחסות לאזור בו ממוקם המגרש אותו אתם עתידים לרכוש למטרות הבנייה הפרטית, ובמקביל בדקו מהן זכויות הבניה העומדות לרשותכם.
  • גובה התשלום ואופן התשלום – בדקו היטב מהם התשלומים הנדרשים על ידיכם עם רכישת המגרש, לרבות, תשלומי מס רכישה, תשלומי שכר טרחה למתווך העסקה, תשלום שכר טרחת עו"ד המלווה את הליך הרכישה וכדומה. בנוסף, הקפידו לציין בהסכם הרכישה את אופן הליך התשלומים להם אתם נדרשים והאם עומדת לרשותכם היכולת הכלכלית לבצע את העסקה עד תומה. זכרו-אי תשלום במועד בהתאם לתנאי ההסכם יחייב אתכם בתשלום פיצוי משמעותי לבעלי המגרש.

חשוב לדעת: זכויות הבניה במגרש אותו אתם עתידים לרכוש נקבעות בהתאם לתכנית המתאר החלה על הקרקע. מידע אודות זכויות הבניה העומדות לרשותכם ניתן לקבל באמצעות פנייה למשרדי הוועדה המקומית לתכנון ובניה, וזאת בהתאם לתשלום אגרה לצורך עיון במסמכי הוועדה.

מסמכי הוועדה מגדירים באופן המדויק ביותר את ייעודי הקרקע, אחוזי הבנייה העומדים לרשותכם, מספר הקומות המותר על פי חוק מעל קומת מרתף וכדומה. ברוב המקרים, מומלץ להיוועץ עם אנשי מקצוע מתחום התכנון האדריכלי עוד טרם רכישת הקרקע, וזאת לצורך עיונם במסמכי הוועדה.

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

דשא בניה מתקדמת – מלווים אתכם כל הדרך לרכישת המגרש קניית מגרש לבניית בית

כחברת בניה המתמחה בליווי הליכי בנייה פרטית, אנחנו בחברת דשא בניה מתקדמת, מעמידים לרשות קהל לקוחותינו מגוון רחב של שירותים לאורך כל שלבי התכנון והבנייה, לרבות, שלב רכישת המגרש. צוות מקצועי מטעמנו ילווה אתכם לאורך שלבי רכישת המגרש.

במקביל, אנו מעמידים לרשותכם שירותי תכנון תקציבי הכוללים בתוכם את היקף ההוצאות הנלוות להשלמת ביתכם הפרטי, לרבות, ההוצאה המרכזית עבור רכישת המגרש. לפרטים נוספים אודות השירות ובדיקה מקדימה של המגרש אותו בו אתם מעוניינים צרו איתנו קשר עוד היום.

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!