איך מתכננים לבנות בית

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







איך מתכננים לבנות בית איך מתכננים לבנות בית

איך מתכננים לבנות בית ומהם השלבים הנלווים להליך התכנון? על כך ועוד תוכלו לקרוא במאמר שלפניכם.

הליך תכנון בית פרטי הינו הליך מתמשך הכולל בתוכו את הליכי רכישת המגרש, הליכי התכנון האדריכלי הראשוני, הליכי הרישוי לקבלת היתרי בנייה, הליכי ההתקשרות אל מול גופים מקצועיים לצורך הקמת המבנה ועוד. מטרת הליכי התכנון הינה קביעת אופיו של המבנה וצורתו בהתאם לתוואי השטח אותו רכשתם או שאותו אתם עתידים לרכוש ובהתאם לכל אחד מצרכי המגורים בהם אתם מעוניינים.

מטרה נוספת של הליך התכנון היא להוביל את הליך ההקמה בהתאם למסגרת התקציב הנדרשת (ללא חריגות וללא הפתעות תקציביות לאורך הדרך) ולצרכי עמידה מלאה בלוחות זמנים.

להלן מספר מילים אודות כל אחד משלבי התכנון:

  • שלב התכנון הראשוני- בשלב זה תדרשו לגבש תוכניות בניה באמצעות משרד אדריכלים העוסק ומתמחה בבניה פרטית.
  • שלב הרישוי- בשלב זה תדרשו להגיש בפני וועדות התכנון והבניה את התוכניות הסופיות אשר נערכו על ידי משרד האדריכלים, וזאת לצרכי קבלת היתרי בניה.
  • שלב ההתקשרות עם בעלי מקצוע-קבלנים: בשלב זה תדרשו לערוך הסכמי התקשרות עם קבלנים וקבלני משנה לצורך ביצוע עבודות הבניה בהתאם לתוכניות הבניה המאושרות לכם על ידי וועדות התכנון והבניה. לצורך כך, יש להכין מרכז לביצוע הכולל כתבי כמויות ואומדנים.
  • שלבי הביצוע- שלבי הביצוע הם למעשה הגדרה כללית לכל פעולות ההקמה והבנייה בפועל של המבנה והם כוללים ניהול, תיאום ופיקוח על הנעשה באתר הבניה לצד ביקורת איכות המיועדת לתיקון ליקויים במידה ונתגלו כאלו לאורך הבנייה.

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

דשא בניה מתקדמת מציגה: פתרון כולל לתכנון בניית בית פרטי איך מתכננים לבנות בית

אנחנו בחברת דשא בניה מתקדמת מעמידים לרשות לקוחותינו פתרון כולל לצרכי בניית ביתם הפרטי. פתרון זה מבוסס על הידע והניסיון המקצועי אותו רכשנו לאורך השנים בתחומי הבניה הפרטית בישראל והוא משלב בתוכו את כל אחד משלבי התכנון המקדימים ושלבי הביצוע בפועל המופיעים לעיל.

בנוסף, אנו מעמידים לרשות קהל לקוחותינו שירות לחישוב תקציבי מדויק של הליך הבניה משלבי התכנון ועד מסירת מפתח, ולאורך כל שלבי התכנון והבנייה אנו  מעמידים לרשות לקוחותינו שירותי פיקוח צמוד המיושמים על ידי מהנדס בניה מטעמנו.

אם גם אתם עומדים לקראת הליך תכנונו והקמתו של ביתכם הפרטי, אנו מזמינים גם אתכם להיוועץ עם המומחים של חברת דשא בנייה מתקדמת. לרשותנו, הידע והניסיון המבטיחים גם לכם "שקט נפשי" לאורך כל שלבי התכנון והבנייה.

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!