כמה עולה לבנות בית

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







כמה עולה לבנות בית? כמה עולה לבנות בית

כמה עולה לבנות בית פרטי בישראל ומהי שיטת החישוב המקדים אשר תאפשר לכם להגדיר מראש את מסגרת התקציב המדויקת? על כך ועוד בשורות שלפניכם.

הליך בנייתו של בית פרטי בישראל, הינו הליך המורכב ממספר שלבים שונים הכוללים בין היתר את שלבי התכנון האדריכלי והנפקת אישורי בנייה, שלבי הפיתוח ובדיקות הקרקע המקדימות, שלבי הבנייה וההקמה בפועל ושלבי גימור ואבזור המבנה. לכל אחד מהשלבים הנ"ל נלווים הוצאות ישירות ועקיפות שסכומם הכולל מהווה למעשה את עלות הבנייה, וזאת ללא תחשיב העלות הנדרשת לצורך רכישת הקרקע.

בין יתר העלויות הנכללות בשלבי התכנון, הפיתוח והבנייה תמצאו: אגרות בנייה, היטלי ביוב, עלויות לחיבור תשתיות מים וחשמל, עלויות לביצוע עבודות עפר ובדיקות קרקע, עלויות לביצוע עבודות חשמל, אינסטלציה ואיטום, עלויות לאנשי מקצוע, לרבות, אדריכלים, מהנדסים ויועצים, עלויות לביצוע עבודות שלד, טיח, ריצוף וכדומה, עלויות לרכישת אלמנטים דירתיים כגון: דלתות חוץ-פנים, תריסים, חלונות, מעקות וכדומה. בנוסף לכל אלו, תדרשו לכלול בחישובי התקציב גם את עלות חומרי הגלם, וזאת בהתאם לכתב כמויות הכולל בתוכו את כל כמויות החומרים הנדרשים לצורכי השלמת הבנייה.

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

חישובי תקציב מקדים – מדוע הוא הכרחי? 

כמצוין לעיל, הליך הקמתו של בית פרטי בישראל הינו הליך מתמשך הכולל בתוכו סעיפי הוצאה מורכבים ומגוונים שכל אחד ואחד מהם נקבע בהתאם לסטנדרט הבנייה המועדף עליכם, מורכבות הביצוע, מאפייני השטח והאזור, גודל המגרש עליו עתיד להיבנות הבית וכדומה.

בממוצע, כל סטייה תקציבית לאורך שלבי התכנון, הפיתוח והבניה בפועל, עומדת על כ-20% מסך התקציב, מה שעלול להוביל לעיכוב משמעותי בשלבי הבניה, דבר המייקר אף הוא את העלות הכוללת. תכנון מקדים ומטיבי של עלויות הבניה, יאפשר גם לכם ליהנות מחישוב מדוקדק של כל אחד ואחד משלבי הבנייה, וכפועל יוצא מכך, ימנע מכם "הפתעות" תקציביות לאורך הדרך.

הפתרון לבעיה: שיטת החישוב המקדים המיושמת בחברתנו! כמה עולה לבנות בית

אנחנו בחברת דשא – בניה מתקדמת, מעמידים לרשות כל אחד ואחת מלקוחותינו, את שיטת החישוב המקדים באמצעותה אנו בוחנים לעומק את מכלול ההיבטים הנלווים לצורך תכנונו והקמתו של בית המגורים. שיטה זו מותאמת לכל אחד ואחת מלקוחותינו באופן פרטני, וזאת בהתאם לגודל המגרש העומד לרשותם ובהתאם לתכנית האדריכלית המועדפת עליהם.

שיטת החישוב המקדים הינה שיטה מתקדמת ופורצת דרך בתחומה, והיא מבוססת ברובה על הניסיון והידע המקצועי העשיר העומד לרשותנו בכל הנוגע לליווי הליכי תכנון, פיתוח, בנייה ופיקוח.

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!