כמה עולה בניה קלה למטר

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







 

אם החלטתם לבנות בית יש לכם לא מעט עבודה, הן בכל מה שקשור לתכנון הבית והן בכל מה שקשור לבניה עצמה. בנייה של בית היא פרויקט לא פשוט והיא מצריכה לא מעט סבלנות אך יותר מכך היא מצריכה את מציאתם של אנשי המקצוע הטובים ביותר ובעיקר המקצועיים ביותר. בניית בית יכולה להיות בדרכים שונות כשאחת שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות היא הבנייה הקלה, בנייה על ידי חומרים קלים פחות מ-50 ק"ג למטר, יחד עם שלד מפלדה או אלומיניום. אך כמה עולה בנייה קלה למטר? מהם המרכיבים של העלות הזו?

יותר חומרים ויותר אנשי מקצוע – עלות גבוהה יותר!

 כמה עולה בניה קלה למטר

אז כמה עולה בנייה קלה למטר? קשה לענות על זה ככה סתם… בנייה קלה היא בנייה שיכולה להיות עם חומרים שונים, עם בידודים שונים ועם כמות כוח אדם משתנה. בנייה קלה יכולה להסתיים בעלויות שונות ולכן חשוב לנסות ולהבין כבר מראש מהו הכיוון הכללי. בכל מקרה בנייה קלה תהיה ברוב המקרים בנייה זולה יותר באופן משמעותי מבנייה קונבנציונאלית.

מהירות וחיסכון

היתרון הנוסף של בנייה קלה הוא המהירות בה היא מתבצעת. אם בית בבנייה רגילה לוקח לבנות שנה ולעיתים אף יותר מזה, בנייה קלה לוקחת חודשים בודדים בלבד ולעיתים בתים נמסרים אפילו לאחר כשלושה חודשים. מהירות הבנייה יחד עם החיסכון הניכר בכסף ובלי לוותר על איכות הם אלו שמושכים לא מעט אנשים לבנייה מסוג זה.

 

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

איך בוחרים חברת בנייה?

בבואכם לבחור חברת בנייה ועוד לפני שאתם מבררים כמה עולה בנייה קלה למטר אצלה, חשוב שתבינו מה היא מציעה. חברת "דשא" לדוגמא מציעה ליווי צמוד של הלקוח גם בשלב האישורים והתכנונים וסיוע לו בכל מה שהוא צריך כמו גם זירוז תהליכים. בנוסף, עליכם לוודא שאתם עומדים לעבוד עם חברה אמינה ומקצועית, חברה שיש לה ניסיון רב בשוק. אל תתעצלו! לכו ותיראו בתים שנבנו בשיטת הבניה הקלה ותיווכחו עד כמה הם לא נופלים באיכותם מאף בית אחר.

למה לבנות עם חברת "דשא – בנייה מתקדמת" כמה עולה בניה קלה למטר

חברת "דשא בנייה מתקדמת" היא החברה המובילה בישראל את תחום הבנייה הקלה, חברה שמספקת ללקוח מעטפת שירותים מקצועי ואיכותית. לחברה צוות עובדים מיומן ומקצועי, צוות שמספק שירות מהיר ויעיל והכי חשוב שירות אמין.

פנו אלינו עכשיו ונשמח להציע לכם את השירותים שלנו, ולבנות לכם את בית חלומותיכם!

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!