עלויות בנייה קלה

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!







אם אתם גרים במושב או ביישוב ואם ראיתם לאחרונה בתים שנבנו אצלכם בסביבה כמו גם מבני משרדים ומבני תעשייה שונים, יש סיכוי לא רע שאלו מבנים שנבנו בבנייה קלה. בארצות הברית הם כבר סטנדרט בלא מעט מקומות והשימוש בשיטת בנייה זו הולך ונהיה נפוץ יותר ויותר, ובישראל שיטה זו  נכנסה אומנם רק בשנים האחרונות אך היא הולכת ונעשית פופולארית מיום ליום. קלות הבנייה, החומרים וכוח האדם יחד עם העלות והזמן הקצר בו מתבצעת הבנייה הם אלו שהופכים את שיטה זו לפופולארית יותר ויותר.

עלות ומרכיבים עלויות בנייה קלה

עלויות בנייה קלה נמוכות ברוב המקרים מבנייה קונבנציונאלית עד כדי אחוזים רבים של הפרש בין שתי השיטות. אך בנייה קלה יכולה להתבצע בכמה דרכים ועם חומרים שונים יקרים יותר או פחות, ולכן חשוב להבין בדיוק איזה סוג של בנייה זו? באילו חומרים עושים שימוש? מהי רמת האיכות של החומרים הללו? כמובן כמה זמן תיקח הבנייה. חשוב להבין שמרכיבי עלות בנייה קלה נגזרים מהחומרים כמובן שנדרשים לפרוייקט אך גם מכמות כוח האדם שצריך.

לבנות במהירות

מעבר לכך שבנייה קלה היא זולה ברוב המקרים מבנייה קונבנציונאלית, בנייה קלה היא מהירה גם הרבה יותר. אם בנייה רגילה יכולה לקחת כשנה ולעיתים אף יותר, תלוי כמובן בגודל הבית הרי שבנייה קלה יכולה גם לקחת כשלושה חודשים. אחרי שעוברים את שלב התכנון והאישורים אפשר להתחיל ולרוץ, וזה מתאים ללא מעט משפחות שמסיבות כאלו ואחרות לחוצות בזמן הבנייה.

 

יש לכם שאלות? התקשרו ונשמח לענות! 09-966-0818

 

בנייה למגזר העסקי

בנייה קלה יכולה להיות כמובן גם למגזר העסקי. בשיטה זו ניתן לבנות בתי כנסת, כיתות לימוד, משרדים, ומה לא… רבים במגזר העסקי והמוסדי בחרו בשיטת בנייה זו אם מאילוצי של זמן ואם מאילוצים של כסף והוצאות, ומה שבטוח הוא שהם לא התפשרו על איכות.

לבנות עם חברת "דשא – בנייה מתקדמת" עלויות בנייה קלה

אם אתם רוצים לדעת עוד על עלויות בנייה קלה ועל המרכיבים שלה, בחברת "דשא בנייה מתקדמת" תוכלו לקבל את כל התשובות שאתם צריכים כמו גם הצעת מחיר משתלמת במיוחד. בחברת דשא מספקים מבנים הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי והמוסדי ועושים זאת כבר שנים רבות בהצלחה. צוות החברה מספק מענה מהיר ויעיל ומעטפת שירותים רלוונטית כך שכל לקוח יכול למצוא את מה שהוא מחפש ולבנות את בית חלומותיו בתקציב סביר בלי לוותר על רמת איכות גבוהה במיוחד.

לפרטים חייגו עכשיו: 09-966-0818

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!